فرصت های همکاری در حوزه گاز LPG با ترکمنستان

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|چهارشنبه, 24 مرداد,1403

درنشستی وبیناری مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز با سفیر کشورمان در ترکمنستان فرصت های همکاری در حوزه گاز LPG  را بررسی کردند.

 

    این نشست با حضور مهندس غلامی مدیر عامل ، مهندس موتورچی معاون سرمایه گذاری و تجارت بین الملل ، دکتر امینیان مدیر صادرات و توسعه بازار شرکت پرسی ایران گاز،  علی مجتبی روزبهانی سفیر کشور مان در ترکمنستان و کارشناسان وزارت امور خارجه به صورت وبیناری برگزار شد. در ابتدا مهندس غلامی ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های شرکت برای توسعه بازارهای صادراتی پرداختند و با اشاره به اهمیت احداث خط ریلی حمل گاز مایع از سرخس به زاهدان ، افغانستان و پاکستان ، به همکاری در حوزه گاز مایع ابراز علاقه کردند.

     در ادامه مهندس موتور چی ضمن تشکر از برگزاری این نشست به گستردگی و توانمندی شرکت پرسی ایران گاز در بخش حمل و نقل اشاره کرد و افزود : با توجه به ناوگان مجهز ریلی، جاده ای شرکت بزرگ حمل نقل آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با کشور ترکمنستان اعلام میکنیم.

   

    سفیر کشور مان در ترکمنستان نیز ضمن اشاره به روابط خوب ایران و ترکمنستان گفتند:  سفارت آماده هر گونه همکاری در حوزه گاز مایع بوده و  اطلاعات کامل شرکت پرسی ایران گاز و محصولات و خدمات ارائه شده را در اختیار طرف ترکمنی گذاشته تا بتوانیم با کمک آن زمینه همکاری دو جانبه را فراهم سازیم.

 

در پایان امینیان نیز با اشاره به رقابتی بودن قیمت گاز مایع در ترکمنستان گفت: "ما با توجه به پتانسیل های شرکت پرسی ایران گاز میتوانیم زمینه همکاری خوبی را در این حوزه برای هر دو کشور فراهم سازیم. "





کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر