دیدار مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز با همکاران دفتر مرکزی و شعب به مناسبت عید غدیر

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|چهارشنبه, 06 تیر,1403

آقای مهندس غلامی به همراه آقای مهندس موتورچی با همکاران شرکت پرسی ایران گاز در سالن جلسات دیدار کردند.

      در روز دوشنبه چهارم تیر ماه 1403 آقای مهندس احمدرضا غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره به همراه آقای مهندس سید مرتضی موتورچی عضو موظف هیات مدیره و معاون سرمایه‌گذاری و تجـارت بین الملل با همکاران دفتر مرکزی و تمامی شعب عملیاتی از طریق ویدئو کنفرانس دیدار کرده و عید سعید غدیر عید امامت و ولایت بر شیعیان را تبریک گفتند. در ابتدا آقای موتورچی عید سعید غدیر عید امامت و ولایت بر شیعیان را تبریک گفته و خاطر نشان کرد عید غدیر از همه عید ها بزرگتر و والاتر است. در ادامه به ممتاز بودن شخصیت استثنایی حضرت امیر المومنین علی (ع) و نقش بی نظیر آن حضرت در تحولات صدر اسلام که از واقعیت های مسلم و غیر قابل انکار تاریخ است ، اشاره کردند.

آقای مهندس موتورچی در این دیدار صمیمانه افزود : هر کس علاقه مند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند و هرکس معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است ، باید در این زمینه اهتمام مضاعف داشته باشد. مشارکت در انتخابات در ذات جمهوری اسلامی ایران است و تعیین مسئول بر همه ما واجب است. در پایان ایشان عمکرد شرکت در مجمع را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و از تک تک همکاران تشکر کردند.

 

 

 

   آقای مهندس غلامی نیز در ادامه ضمن تاکید بر لزوم مشارکت تمام همکاران در انتخابات پیش رو ، شرایط موجود شرکت و صنعت گاز مایع را تبیین کرد. ایشان خاطر نشان کرد که تقويت‌ وجدان‌ كار و رعايت‌ انضباط اجتماعي‌ در همه‌ امور واجب است و تلاش برای بهبود وضعیت معیشت پرسنل عزیز و کارکنان خانواده بزرگ پرسی ایران گاز جزو اولویت های سازمان و اهداف عالیه شرکت است.

  آقای غلامی همچنین از تلاش‌ها و زحمات همکاران شرکت پرسی‌ایران‌گاز در سال مالی گذشته قدردانی نمود و از درگاه حضرت حق تعالی، سلامتي و توفيق روز افزون را برای خانواده بزرگ پرسی‌ایران‌گاز را خواستار شد. در ادامه مدیرعامل و مدیران به سوالات همکاران پاسخ دادند.

در پایان مراسم، به میمنت عید سعید غدیر به قید قرعه به همکاران جوایزی اهدا شد .

 

 

 

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر