توزیع مطلوب گاز مایع منطقه سیستان و بلوچستان در سال1402 (بازنشر)

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|شنبه, 12 خرداد,1403

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: توزیع گاز مایع استان سیستان و بلوچستان با همکاری شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع و پیگیری‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۲ به بهترین شکل ممکن انجام شد.

 

   به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در دیدار با مدیر عملیات شرکت پرسی ایران‌گاز کشور که با حضور جمعی از مدیران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان و شرکت پرسی‌ ایران‌گاز سیستان و بلوچستان برگزار شد، اعلام کرد: پارسال هیچ‌ مشکلی در عرضه گاز مایع نداشتیم و این نشان از همکاری و تلاش همه‌جانبه مسئولان استانی، اداره‌های ذی‌ربط و شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع، به‌ویژه شرکت پرسی ایران‌گاز با مجموعه پخش فرآورده‌های نفتی منطقه است.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده به‌منظور مدیریت تأمین‌ و توزیع گاز مایع در استان گفت: همکاری‌ها برای سهولت کار مردم و کاهش مشکلات آنان انجام شده و ستودنی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اینکه ۷۵درصد سهمیه گاز مایع مصرفی استان از طریق شرکت پرسی ایران‌گاز توزیع می‌شود، افزود: نگاه عملیاتی مطلوبی در شرکت پرسی ایران‌گاز حاکم است و این سبب می‌شود عملیات به‌درستی انجام شود.

مردانی با اشاره به اینکه تنوع خدمات گاز مایع در استان می‌تواند به مدیریت مصرف دیگر حامل‌های انرژی در بخش حمل‌ونقل کمک کند، تصریح کرد: اگر طرح‌های احداث و توسعه جایگاه‌های عرضه ال‌پی‌جی (اتوگاز) مطالعه و بررسی شوند و شرایط ویژه استان در آن لحاظ شود، می‌تواند به کاهش مشکلات حمل‌ونقل و ناترازی بنزین کمک کند.

وی درباره توسعه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی نیز گفت: مجوز احداث ۵۰ جایگاه با تجهیزات دولتی رایگان به‌منظور توسعه صنعت سی‌ان‌جی، به استان واگذار و فراخوان واگذاری مجوز نیز داده شده است و در صورت استقبال سرمایه‌گذار و احداث این جایگاه‌ها وضع بسیار مطلوبی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خواهیم داشت.

سیدحامد هاشمی، مدیر عملیات شرکت پرسی ایران‌گاز کشور نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری مردم منطقه زاهدان بیان کرد: با توجه به قانون توزیع الکترونیک گاز مایع در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، با تلاش‌های انجام‌شده موفقیت‌های مطلوبی در این زمینه حاصل شده و هم‌اکنون بین ۸۰ تا ۹۰درصد گاز مایع استان از طریق این سامانه عرضه می‌شود.

وی در زمینه ضرورت احداث و توسعه اتوگاز گفت: توسعه اتوگاز افزون بر اینکه سبب کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی خواهد شد، در کاهش ناترازی بنزین و مدیریت مصرف فرآورده‌های نفتی نیز مؤثر است.



کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر