برگزاری نشست صمیمی مدیران توسعه برند پرسیران با صاحبان مجاری عرضه فرآورده های نفتی استان آذربایجان‌شرقی

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|شنبه, 15 مهر,1396

 برگزاری نشست صمیمی مدیران توسعه برند پرسیران با صاحبان مجاری عرضه فرآورده های نفتی استان آذربایجان‌شرقی
   نشست صمیمی مدیران توسعه برند پرسیران با صاحبان مجاری عرضه فرآورده های نفتی استان آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه 10 مهرماه 1396 با حضور آقایان احمدرضا غلامی مدیر بازرگانی و بازاریابی شرکت پرسی‌ایران‌گاز کشور و مدیر توسعه برند پرسیران، فرشاد الوند مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز آذربایجان‌شرقی و جمعی از پیشکسوتان و صاحبان مجاری عرضه فرآورده های نفتی استان آذربایجان‌شرقی در محل سالن حافظ هتل  کایای تبریز برگزار شد. 

در آغاز این نشست آقای الوند ضمن خیرمقدم به مدعوین و تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد ا... الحسین، با اشاره به اهداف برگزاری نشست، به تبیین سیاست‌های واگذاری توزیع فرآورده‌های نفتی به شرکت‌های صاحب نشان(برند) و مزایای آن پرداخت و در ادامه آقای غلامی با بیان توانمندی‌ها و معرفی شرکت پرسی‌ایران‌گاز و تشریح مزیت‌های رقابتی این شرکت، نکاتی را پیرامون امکانات و تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی شرکت برای جایگاه‌های تحت پوشش و طرف قرارداد پرسیران ارائه کرد  و  اظهار داشت: مادامی‌که دولت‌ها در عرصه اجراء حضورمستقیم داشته و خود مجری باشند، به‌دلیل بالا بودن هزینه‌ها، بهره‌وری و کیفیت ارائه خدمات به نحو مطلوب نخواهد بود. وی افزود: وظیفه دولت حکمرانی خوب است. و اجراء و مدیریت خیلی از پروژه‌ها و کارها از قبیل عرضه فرآورده‌های نفتی باید به سمت بخش خصوصی هدایت شوند. در بخش خصوصی بهره‌وری بالاست، عزت و احترام بالاست، زیرا رقابت بالاست.

مدیر توسعه برند پرسیران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از آنجا که پرسی‌ایران‌گاز به مدت چهل‌سال در زمان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تجربه کار با بخش خصوصی را دارد، با دغدغه‌های این بخش آشناست. در این عرصه نیز برندی موفق است که زنجیره عرضه محصول را در اختیار داشته باشد که پرسی‌ایران‌گاز از این مزیت برخوردار است.

سخنران بعدی آقای حاج پورعبداله نماینده جایگاهداران استان آذربایجان‌شرقی بود که با تقدیر و تشکر از حضور همکاران، خواستار مطالعه و بررسی کامل قراردادها شد. وی با اشاره به برگزاری نشست گفت: این نشست به منظور تشریح مفهوم برند  و تأثیر آن در رونق صنعت جایگاهداری برگزار شده و هیچگونه اجباری در انتخاب برند پرسیران نیست. آقای حاج پورعبداله در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد با مطالعه قرارداد و تطبیق مفاد آن با حقوق حقه خود امکان همکاری با پرسیران فراهم باشد. 

گفتنی است در خاتمه این نشست آقایان غلامی و الوند با استماع به نظرات و پیشنهادهای صاحبان مجاری عرضه سوخت استان آذربایجان‌شرقی به پرسشهای مطرح شده از سوی آنان پاسخ گفتند.

فاطمه شریفان فر- مسئول روابط عمومی شرکت پرسی‌ایران‌گاز آذربایجان‌شرقی
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر