برگزاری موفقیت آمیز همایش تبیین رویکردهای جدید شرکت پرسیایرانگاز با نگاهی به فرصتها و تهدیدها
نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|ﺳﻪشنبه, 12 اردیبهشت,1396
سواحل زیبای دریای خزر و شهر تاریخی و گردشگری بندر انزلی یکبار دیگر شاهد گردهمایی دو روزه سراسری مدیران و رؤسای شرکت پرسیایرانگاز در سطح ستاد و مناطق با هدف هماندیشی پیرامون رویکردهای جدید پرسیایرانگاز با نگاهی به فرصتها و تهدیدها و همچنین تجدید دیداری صمیمانه و پر نشاط برگزار شد.
چهارشنبه ششم اردیبهشت 1396 روز نخست این همایش بود که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پرسی ایران گاز کشور و همچنین مدیران و رؤسای ستادی به همراه مدیرانعامل شرکتهای تابعه پرسیایرانگاز و رؤسای مناطق تحت پوشش آن در سالن اجتماعات هتل سفیدکنار بندرانزلی برگزار شد، آقای حمیدرضا حدادی مدیرعامل و نایب رئیس شرکت پرسیایرانگاز کشور، آقای محمدولی علاءالدینی رئیس هیأت مدیره، خانم معصومه مهدوی عضو هیأت مدیره ومدیر امورمالی، آقایان مرتضی کمال مدیر عملیات و گازرسانی، یوسف تقیزاده افخم مدیر منابع انسانی و احمدرضاغلامی مدیر بازرگانی و بازاریابی سخنرانی کردند. همچنین آقایان محمدرضا سلیمانی مدیر امورحقوقی، محسن قرایی مدیر حسابرسی، علیرضا رضوانی مدیر برنامه ریزی و توسعه و محمدحسین تقیزاده مدیر حراست از دیگر سخنرانان این همایش بودند.
سخنرانی آقایان علی کرمی (تهران)، محمدرضا سعادتمند(خوزستان)، عزت اله گورهانی(هرمزگان)، فرشاد الوند(آذربایجان شرقی)، محمد ابراهیم صلصالی(اصفهان)، فرزاد جعفری(پشتیبانی و خدمات مهندسی)، مسلم سماواتی(پرسسیلندر)، امیر مهدیآبادی(ایرانسیلندر) و حامد عربی(شرکت جدیدالتأسیس حملونقل پرسیگاز) مدیران عامل 9 شرکت تابعه پرسیایرانگاز از دیگر برنامههای این همایش بود که به ترتیب با ارائه گزارشهایی از حوزه فعالیت خود و دستاوردهای 3 سال گذشته شرکت به فاصله همایش گذشته تا این همایش پرداختند.
دومین روز از همایش تبیین رویکردهای جدید شرکت پرسیایرانگاز با نگاهی به فرصتها و تهدیدها، با کارگاه آموزشی پیرامون چشم انداز و استراتژی و ضرورت تغییر در مدیریت کسب و کار برای رفع تهدیدها و ایجاد فرصتهای جدید توسط آقای احمدرضاغلامی مدیر بازرگانی و بازاریابی آغاز شد، و در ادامه آقای مهندس فریدون جلیلیان مشاور مدیرعامل در امور برند شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی مایع و CNG با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته پیرامون برند پرسیران، به تشریح دستورالعملها، فلوچارت و نقشه راه برندسازی توزیع سوخت در 3 موضوع خرید، مشارکت و احداث جایگاههای عرضه سوخت پرداخت و در انتهای برنامه آقایان فرزاد جعفری، احمدرضا غلامی و مهندس جلیلیان به سؤالات حاضرین پاسخ گفتند.
در انتهای همایش آقای حدادی با اشاره به سیاستهای اخیر مدیرعامل و اعضای هیأتمدیره تاپیکو در راستای راهاندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس که زنجیره تولید تا توزیع آن برعهده تاپیکو خواهد بود و توزیع فرآوردههای نفتی تولیدی این پالایشگاه به پرسیران سپرده خواهد شد، همچنین با تشریح فعالیتهای جدید پرسیایرانگاز در خصوص رجیستری شرکت ملی گاز برای صادرات گازمایع، احداث و توسعه ذخیرهسازی در نقاط مرزی و راهاندازی شرکتحملونقل توانمند سراسری کالاهای عمومی و فراوردههای نفتی که منجر به تجدید حیات دوباره شرکت پرسیایرانگاز خواهد شد، به جمع بندی نقطه نظرات ارائه شده درهمایش پرداخت و آن را بسیار موفقیت آمیز خواند و اظهارامیدواری کرد که کارکنان شرکت در سراسر کشور با روحیهای شاد و قوی بتوانند شعار «مامیتوانیم» را محقق ساخته و برنامه های این شرکت را با تمام قوا به سر منزل مقصود برسانند.
گفتنی است در پی نظرسنجی از شرکت کنندگان در همایش رویکردهای جدید شرکت پرسیایرانگاز با نگاهی به فرصتها و تهدیدها که از سوی روابط عمومی انجام گرفت 96 درصد از آنان کیفیت برگزاری همایش را عالی و خوب و 4 درصد نیز متوسط دانستند.
در پایان همایش، همکاران در مقابل هتل محل اقامتشان، در کنار هم ایستادند و به مناسبت این گردهمایی پربار و خاطرهانگیز، عکسی به یادگار برداشتند.
|
کلمات کلیدی: